پست ها

منبع انواع و اقسام پست های مختلف
  • پست ها

    منبع انواع و اقسام پست های مختلف

مشخصات بلاگ
پست ها

هرنوع پستی را که می خواهید در این سایت مشاهده کنید

بایگانی


مدل ناخن هر فردی اطلاعات زیادی درباره ویژگی های شخصیتی او ارائه می کند . باید به فرم ناخن ها با دقت نگاه کنید و با توجه به تصویر نزدیک ترین شکل را انتخاب کنید. اگر نمی توانید مدل ناخن هایتان را تشخیص دهید به تصویر نگاه کنید تا از بین هشت مدل زیر نزدیک ترین ساختار را انتخاب و طالع بینی مربوط به آن را مطالعه کنید .

شخصیت شناسی از روی ناخن

باید به این نکته توجه داشته باشید که هر فردی شخصیت متفاوتی دارد اما تلاش کردیم همه شخصیت ها را در این دسته بندی ها جای دهیم .

شخصیت شناسی ناخن های بلند و مستعطیلی شکل (مورد 1)

کسانی که ناخن های بلند و مستعطیلی دارند خیلی خوش شانس و اجتماعی هستند و با دیگران ارتباط خوبی برقرار می کنند. هوش این افراد در مرتبه بالایی قرار دارد. این افراد از بودن در کنار دیگران لذت می برند و می توانند خواسته های اطرافیان را پیش بینی کنند. آنها همیشه مسائل را از زوایای مختلف بررسی و بهترین راه حل را انتخاب می کنند . کسانی که این فرم ناخن را دارند قبل از مسافرت رفتن تمام موارد را برنامه ریزی می کنند .

شخصیت شناسی ناخن های عریض و پهن (مورد 2)

این افراد منطقی هستند و تمام موارد را خیلی خوب ارزیابی می کنند . آنها نسنجیده حرف نمی زنند و از راهنمایی های دیگران استفاده می کنند به همین دلیل خیلی خوب به حرف های دیگران گوش می کنند . این افراد می توانند به خوبی به غریزه شان اعتماد کنند و شخصیت دیگران را درک می کنند .

همواره علاقه مند به ساختن چیزهای جدید هستند . علاقه زیادی به آرامش و مفید بودن دارید و همواره برای مسائل پیچیده عاقلانه ترین راهکار را انتخاب می کنید .

شخصیت شناسی ناخن های گرد و کوتاه (مورد 3)

شما خلاقیت و ابتکار زیادی دارید و بسیار آتش مزاج هستید و استعدادهای زیادی دارید که خودتان نمی دانید .  از زندگی تان راضی هستید و از هم نشینی با دیگران لذت می برید . نظرتان نسبت به دوستان تان تغییر نمی کند و برای آنها هر کاری که از دست تان بر می آید انجام می دهید . افراد با ناخن های کوتاه و گرد بسیار ماجراجو هستند و برای رسیدن به اهداف شان تلاش زیادی می کنند . البته عده ای این خصیصه شما را با لجبازی اشتباه می گیرند اما این مساله مصمم بودن شما را نشان می دهد .

شخصیت شناسی ناخن های کوتاه ( مورد 4)

ناخن هایتان را همیشه می جوید و به همین دلیل نامتناسب شده است . شما فرد بسیار حساس و باهوشی هستید . همیشه سعی می کنید روابط تان را با دوستان قدیمی تان مستحکم کنید و در روابط دوستی ثابت قدم هستید .

از نظر ظاهری بسیار آرام به نظر می رسید اما احساسات در وجود شما موج می زند . دوستان تان شما را انسانی صادق و راستگو می دانند زیرا شما همیشه حقیقت را می گویید حتی اگر خوشایند نباشد .

شخصیت شناسی ناخن های بزرگ و مستعطیلی (مورد 5)

افراد با ناخن های بزرگ و مستعطیلی خیلی خوب دیگران را مدیریت می کنند و بسیار مسئولیت پذیر هستند .  اطرافیان به خوبی به شما اعتماد می کنند و هر کاری را به بهترین شکل انجام می دهید . زمان شما صرف کارهای بزرگ می شود و در راه انجام کارهایتان پشتکار زیادی دارید .

شخصیت شناسی ناخن های مثلثی شکل ( مورد 6)

ترس و استرس نمی تواند شما را مغلوب کند و همیشه با اراده و مصمم خواسته های اطرافیان تان را برآورده می کنید . اگر کاری به این افراد محول شود با انرژی و به بهترین وجه انجام می دهند . از نظر کاری بسیار سخت کوش و آینده نگر هستید و نتیجه برایتان اهمیت زیادی دارد .

شخصیت شناسی بیضی و بلند ( مورد 7 و 8 )

افراد با ناخن های بیضی خلاقیت زیادی دارند و شانس همیشه با آنها همراه است . این افراد به دنبال زیبایی هستند و بسیار آرام و متین می باشند . دیگران فکر می کنند این افراد بیش از حد کار می کنند اما در واقع انها از کارشان لذت می برند .

این افراد از اتفاقات معمولی دوری می کنند و به دنبال راه حل های خاص و خلاقانه هستند . البته معتقدند نباید کار و تفریح و زندگی را با هم ترکیب کرد . خستگی برای آنها معنایی ندارد و می دانند چگونه باید خوشحال باشند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی