پست ها

منبع انواع و اقسام پست های مختلف
  • پست ها

    منبع انواع و اقسام پست های مختلف

مشخصات بلاگ
پست ها

هرنوع پستی را که می خواهید در این سایت مشاهده کنید

بایگانی

بعضی ورزش ها هستند که هیچ اسمی از آنها در بین مردم برده نمی شود. شاید دلیل عمده آن محبویت محلی این ورزش ها باشد. طوری که یک ورزش ممکن است در یک کشور پر طرفدار و شناخته شده باشد در حالی که در کش

ورهای دیگر اسمی از آن برده نمی شود. در ادامه چند نمونه از این ورزش ها را که معمولا کسی آنها را نمی شناسد را معرفی می کنیم.

ورزش های ناشناس

 

Bossaball

این ورزش شبیه والیبال است ولی آثاری از فوتبال هم در آن دیده می شود. در هر دو طرف این بازی تشکی وجود دارد که به بازیکنان این قابلیت را می دهند که تا ارتفاع بلندی بپرند و به توپ ضربه بزنند.

ورزش های ناشناس

مبارزه با لوله های کاغذی

اگر بشود اسم این مبارزه را ورزش گذاشت باید گفت که در این ورزش مبارزان سعی می کنند که لوله حریف خود را بشکنند طوری که لوله خود آنها شکسته نشود.

 

ورزش های ناشناس

چوگان در برف

مثل بازی چوگان است با این تفاوت که یکی از ورزش های زمستانی به حساب می آید و بر روی برف انجام می گیرد.

 


 


 

ورزش های ناشناس

هل دادن تیرک

در نگاه اول این ورزش شبیه به طناب کشی می باشد ولی در این ورزش بر خلاف طناب کشی رقابت کننده ها باید با هل دادن تیم مقابل آنها را به خارج میدان بیاندازند.

 

ورزش های ناشناس

چوگان بازی با تک چرخه

همانند بازی چوگان است که به جای اسب از تک چرخه استفاده می شود.

 

ورزش های ناشناس

مسابقه آتشنشان ها

نام این ورزش در مقایسه با دیگر ورزش های معرفی شده کمی شناخته شده تر است چرا که در کشور خودمان نیز این مسابقه برگزار می شود. در این مسابقه آتشنشان ها برای نشان دادن آمادگی جسمانی با هم به رقابت می پرداند.

 

ورزش های ناشناس

گلف در شهر

همانند گلف معمولی است با این تفاوت که به جای بازی در یک منطقه باز و سرسبز در داخل شهر بازی می شود. این ورزش نیز دارای لیگ حرفه ای است.

 

ورزش های ناشناس

فوتبال نابینایان

این فوتبال با فوتبال نابینایان معمولی که مشاهده کرده اید فرق می کند. در این مسابقه هر تیم ۴ بازیکن دارد و همچنین یک راهنما هم در خارج از میدان حضور دارد که بازیکنان را راهنمایی می کند. به دور زمین نیز دیورای کشید شده است به این معنی که این بازی آوت ندارد.

 

ورزش های ناشناس

مسابقه چندگانه

این مسابقات شامل چند مرحله هستند که علاوه بر قدرت بدنی نیاز به شجاعت فرد هم دارند. این مسابقه در قالب های تیمی و نفری برگزار می شود.

 

ورزش های ناشناس

مبارزه با نیزه

این ورزش هم چندان غریب نیست و  بارها در تلوزیون مشاهده کرده ایم که توسط شوالیه ها این مبارزه صورت می گیرد. اما کمتر کسی هست که بداند این ورزش در این زمان هم برگزار می شود. البته توسط ورزشکار های معمولی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی